Enviament

Normalment enviem les comandes en un termini màxim de dos dies laborables. En casos excepcionals us avisarem amb antelació.
Treballem amb dues empreses de repartiment: Correos i Zeleris

Mètodes de lliurament:

Enviament certificat (3-4 dies hàbils)

Si tries enviament certificat, un cop enviat el producte t’enviarem un mail al correu facilitat amb el número de seguiment i l’enllaç on podràs veure el dia que estigui programat el repartiment.

Zeleris: Lliurament 48h


Si no us troben al domicili en el moment de l’entrega, Zeleris intentarà posar-se en contacte amb tu al telèfon facilitat. Podràs programar una segona entrega a la pàgina de seguiment de Zeleris, amb el codi de seguiment que t’haurem facilitat. Si no és possible lliurar la comanda en aquest segon intent, es retornarà a Som Canalla, i hauràs de posar-te en contacte amb nosaltres  (hola@somcanalla.cat) per contractar un nou enviament (despeses a càrrec del comprador).

Correus: Lliurament 3-4 dies laborables


Si no us troben al domicili al moment de l’entrega, us deixaran un document per anar a recollir la comanda a l’Oficina de Correus que us pertoca per zona.

Enviament ordinari (Correus)

Si tries enviament ordinari, no rebràs cap número de seguiment, ni et faran signar a la rebuda. No ens fem responsables dels possibles problemes que això pugui comportar (retard, pèrdua o danys en el paquet), ja que la modalitat d’enviament escollida no consta de cap assegurança.
Sempre que ens és possible, per donar confiança, enviem una foto de la comanda empaquetada amb el segell de Correus. Si no us troben al domicili en el moment de l’entrega, us deixaran un document per anar a recollir-lo a l’Oficina de Correos que us pertoca per zona. (Fins ara no hem tingut problemes amb aquest mètode d’enviament, tot depèn de com vagin de saturats en aquell moment a la vostra oficina de Correus, pot trigar uns dies més.)

Tingueu en compte en qualsevol cas, que no efectuem lliuraments a domicili els dissabtes ni els diumenges. El producte serà lliurat a l’adreça que ens has indicat en realitzar la comanda. Com el producte serà lliurat “porta a porta”, no podem acceptar adreces d’enviament en apartats postals.

Qualsevol problema amb el lliurament de la comanda preguem que ens ho notifiquis enviant un mail a : hola@somcanalla.cat

Recollida local

T’enviarem un mail quan la comanda estigui llesta per a ser recollida (en  un termini de 1/2 dies laborables aproximadament) a la botiga Anna Recasens C/Serafí Julià, 23 Sant Esteve Sesrovires. Al correu et facilitarem també, l’horari d’obertura de la botiga.

 

Canvis i devolucions

Disposeu de 14 dies des de la recepció de la comanda, per fer un canvi o devolució del/s producte/s comprats a Som Canalla. El producte ha d’estar en perfectes condicions i amb el seu etiquetatge original. Quan el rebem i puguem comprovar que està tot correcte, procedirem al canvi o reemborsament de l’import del producte (en un màxim de 30 dies desde rebre la devolució). Un producte usat, malmès o sense etiqueta, no l’acceptarem com a devolució i Som Canalla no està obligada a retornar els diners ni fer cap val.

Tant en canvis com en devolucions, les despeses d’enviament són a càrrec del comprador, de conformitat amb la Secció 101 del Reial decret legislatiu 1/2007.
Tret que el producte rebut no sigui el que es va comprar, que en aquest cas ens farem càrrec de les despeses d’enviament.

Si un paquet arriba trencat al seu destí, hauràs de reflectir-ho així a l’albarà de recollida, anotant “amb danys” al costat de la seva signatura, facilitarà molt el procés de reclamació a la companyia asseguradora.
Si reps el paquet danyat, si us plau, envia’ns una foto i un mail a hola@somcanalla.cat perquè puguem solucionar el problema com més aviat millor.